2013. december 2., hétfő

Move! :)

Sziasztok Manók! :) ♥ 


Sajnos, most nem új résszel jelentkezem, mert per pillanat még hiányzik a vége... :S De igyekszem!!!!
Itt van az új blogom, ami teljesen más beütésű, mint ez vagy az előző.! Akit érdekel, jöjjön olvasson bele. Az első fejezet hamarosan fent lesz! ;) Ha tetszik, iratkozzatok fel, komizz és kérlek hirdesd nekem! Nagyon sokat segítenél nekem!!! :) Előre is köszönöm szépen, a résszel pedig hamarosan érkezem!


KÖSZÖNÖÖÖM!!!!! :) ♥♥

kárpótlásul, itt egy kis részlet a következő részből!

" - Tudod nagyon jól, hogy nem szeretem mikor titkolózol. Sophie, bízol bennem? - tette fel a világ leghülyébb kérdését... Hogy is ne bíznék benne!? Neki adtam magam, már az életem része lett és szinte már a család tagja. Bólintottam egyet, mire még közelebb ült hozzám. - Akkor mond el. - szája csak pár centire volt enyémtől, mire lehunytam a szemem és még egyszer átgondoltam a dolgot. "

Majd érkezem! ;)

Zsó. xx. :) ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése