2013. április 17., szerda

6. fejezet. :)

Sziasztok Manók! :) ♥ 4 komi után itt vagyok az új résszel!!! :D ♥ Nem is akarok most sokat rizsázni, hiszen minek?? Szóval jó olvasást! ;)


swagmaster*: Köszönöm szépen és örülök neki, hogy tetszik! :D ♥
Julcsi: Csak mert tudom, hogy te voltál az a névtelen. ;) Köszönöm szépen és igen, imádok olvasni! :D ♥ És a segítséget is köszönöm! :D
Vanessza: Köszönöm szééééépeeen! :D ♥ Igyekeztem! :)
egy lány: Köszönöm szépen! :D ♥ és örülök, hogy kíváncsi vagy! ;)

EZ MOST KOMOLY!?

Zaynből lehetetlen kiszedni bármilyen titkot. Egész kocsiút alatt azzal próbálkoztam hátha megtöröm, de nem sikerült. Azonban mikor megláttam, hogy hova jöttünk, igen furán nézhettem rá, mert elnevette magát. 
- Remélem ez csak szívatás akar lenni, mert hogy én innen ki nem szállok... - néztem körbe. Mindenhol fotósok és riporterek. A vakuk villogtak és mindenki Zayn nevét skandálta. A többieket is kiszúrtam a nagy tömegben és a lányokat. Tessa, Eleanor és Danielle... És én erről miért nem tudtam? 
- Nem szívatás. - szállt ki Zayn majd gyorsan megkerülte a kocsit mit sem törődve a sok firkásszal és kinyitotta nekem az ajtót. A fényképezők megállás nélkül kattogtak, mi meg csatlakoztunk a többiekhez. Zayn keze végig a derekamon pihent és egy percre sem engedett el maga mellől. 
- Te tudtál róla? - néztem Tessa felé, aki megrázta a fejét. 
- Mikor elindultunk ide, akkor mondta Harold. - nézett a mellette magasodó göndörre, ő meg széles vigyorral válaszolt neki. Egy sóhajtás hagyta el a számat, majd kihúztam magam és úgy viselkedtem mintha minden vágyam lett volna, hogy itt legyek. 
- És ti? Az előbb megkínoztatok és otthagytatok... szép, mondhatom. - nevettem el a végét, mire ők megvonták a vállukat. Rájöttem, hogy ki kihez tartozik és arra is, hogy éppen a vörös szőnyegen állunk. A fiúknak kérdéseket tettek fel, majd miután megunták és a manager úgy gondolta, hogy elég volt, bementünk a hatalmas terembe és leültünk a számunkra kijelölt helyre, a színpad mellett közvetlen. Egyik oldalamon Zayn, a másikon Tessa ült és beszélgettünk. 
- Na mesélj. - fordult felém teljesen és vigyorgott. Én is hátat fordítottam Zaynnek és elmeséltem neki mindent. A filmet, hogy utána megijesztett, hogy megbántottam, hogy kibékültünk és hogy a lányok mit műveltek velem. Végighallgatta, majd elnevette magát, amire Harry és Zayn is felfigyeltek. Mi meg úgy tettünk, mintha ott se lennének. Elrángattak minket egy díjátadóra, de úgy, hogy nem tudtunk róla és ez elvileg randi... Aha, jó. Szerintünk ennyi jár nekik. 
- Sopie. - karolta át Zayn a hasam és fejét a vállamra tette. Harry is ugyanezt tette Tessával, így már négyen beszélgettünk tovább egészen addig, amíg meg nem kezdődött az este. Minden híres színész, énekes és egyéb itt volt, egy terembe velem. Fel sem fogtam ezt az egészet, bár nem is igazán foglalkoztatott, inkább az, hogy a fiúk hozzanak díjat haza. 
- Harry ott a kedvesed. - lökte oldalba Loui(azt hiszem) Harryt, ő meg kínosan felnevetett és megrázta a fejét. A színpadra Taylor Swift érkezett, mi meg Tessel összenéztünk és elnevettük magunkat. Rémes az a fehér ruha rajta, meg ha nem playbackről énekelne mennyivel jobb lenne? 
- Ennyire tetszik? - kérdezte suttogva Zayn, mire megráztam a fejem. 
- Ez nevetséges. - néztem a színpadon táncoló lányra, aki éppen két srác vállán ült és forgatták, majd mikor letették elkerekedtek a szemeim. A fehér ruha eltűnt és felváltotta egy fekete rövid. - Na ez meg még jobban. - bújtam közelebb Zaynhez. - Playbackről énekel, ráadásul se nem pop, se nem country stílusban, amit állítólag képvisel és hopp... elfelejtett énekelni. - magyaráztam, Zayn meg megállás nélkül nevetett. - De rossz. - szólaltam meg, amikor ráénekeltek a playbackra és tisztán hallani lehetett. Azt is, hogy hamis , meg hogy ott szól alatta az eredeti. 
- Remélem azért a mi előadásunk jobb véleményt kap. - búgta a fülembe, mire kirázott a hideg és nyomtam egy puszit arcára. Látszott rajta, hogy meglepődött ezen, mert mosolyogva fürkészte arcom, amin szintén szétterült egy vidám vigyor. - Sajnos mennem kell, mindjárt mi jövünk. - ölelt magához olyan szorosan, ahogy csak tudott és még egy puszit is kaptam a nyakamra. Neki ez a mániája vagy a kedvenc felülete vagy tudom is én.... de nem bánom. 
- Szóval csak barátok, mi? - kérdezte Tess vigyorogva, mire bólintottam. Elvégre Zayn és én csak barátok vagyunk vagy tévednék...!?
- Azok hát. - erősítettem meg a válaszomban, majd vártuk a srácokat. Előttük persze egy csomóan szerepeltek, akiket vagy mosolyogva vagy felállva néztünk végig, mert olyan jó volt. Egyedül Taylor énekelt playbackről, amit szerintem mostanra már meg is bánhatott, hiszen elég nagy égés volt ez neki.
- Sophie. - szólított meg Eleanor, mire mosolyogva néztem rá. - Remélem tudod, hogy Zayn szeret téged... - nyögte ki ezt a mondatot, én pedig lepadlóztam. Szeret!? Az nem lehet, hiszen nem is ismer. Szinte semmit nem tud rólam, sem a múltam, sem a jelenem, sem semmim. Tudja a nevem és a számom. Ennyi.
Még mindig némán bámultam rá és feldolgoztam az előbb hallottakat. Nekem ez akkor is furcsa.
- Az..az.. nem lehet... - mondtam alig hallhatóan, de ők minden egyes szót kristály tisztán értettek. A színpad felé fordultam, ahol éppen megjelentek a fiúk. Legújabb feldolgozásukat, a One Way Or Another-t adták elő hihetetlenül jól, legalább is nekem nagyon tetszett. Egész előadás alatt Eleanor szavain gondolkodtam. Vajon igaza lehet? De ha igen, akkor sok kérdésemre választ kapnék, bár szerintem ez abszurd. Első látásra szerelem? Sosem hittem benne. Kislányként mindig azt vártam, hogy jöjjön egy szőke herceg fehér lovon és majd elvisz magával, de tudtam, hogy ez nem így lesz, hiszen csak úgy nem szerethetünk bárkit. Ezért is tartom különösnek ezt a mondatot. "Remélem tudod, hogy Zayn szeret téged". Ismétlődött bennem folyamatosan ez az egy kijelentés, még akkor is, mikor a fiúk visszaértek hozzánk.
- Nagyon jók voltatok. - erőltettem magamra egy halvány mosolyt majd megöleltem egytől-egyig őket. A lányok is hasonlóképpen tettek, majd mindenki visszaült a helyére és vártuk az eredményhirdetést. Mikor a műsorvezető a színpadra lépett kezében a nyertesek nevét tartalmazó kártyákkal, nagyot dobbant a szívem. Nagyon szorítottam a srácoknak, hiszen két kategóriában is jelölték őket és ha mind a kettőt megnyernék, remek lenne!
- A legjobb brit csapat díjat pedig kapja.... - kezdtek bele, mire mi összekulcsoltuk a kezünket és reménykedtünk, ugyanis ez az egyik jelölése a fiúknak. - A Mumford és Sons. - jelentették ki, mire mi csalódottan néztünk össze. A fiúk természetesen tapsoltak és közben mosolyogtak, mert még sem tűnhetnek bunkóknak, de szerintem ők érdemelték volna a díjat. Megöleltem Zaynt vigasztalásképp, mire ő még közelebb vont magához. Mintha a saját testébe szeretett volna húzni, csak ne engedjem el. Értettem a célzást, így fejem a vállára hajtottam és közben hallgattam, hogy a lányok miket súgnak össze. Nem zavart vagy csak szimplán nem érdekelt, valahogy fontosabbnak éreztem, hogy Zayn jobban legyen.
- Még ott a másik díj. - suttogtam fülébe, mire ő nyomott egy puszit a fülem alatti érzékeny bőrre és elhúzódott, mert a másik kategóriát akarták bejelenteni. Most csak Zaynnel kulcsoltuk össze a kezünket és úgy szorítottam, hogy az ujjperceim elfehéredtek. És sikerült nekik! Megnyerték! A srácok felugrottak és a csoportos ölelés most sem maradhatott el. A fiúk ugráltak egy sort örömükben, majd Loui felkapta Eleanort megpörgette a levegőben és megcsókolta. Liam is magához húzta Danit egy csókra, mi Tessel pedig mosolyogva néztük őket.
- Gratulálok. - vigyorogtam Zaynre, mikor elém lépett. Egyik kezét derekamra vezette majd közelebb húzott magához és mélyen a szemembe nézett. Tekintetéből sok mindent tudtam kivenni. Láttam benne, hogy legszívesebben megcsókolna, de nem fogja megtenni. Láttam az örömöt, de volt mögötte egy kis csalódottság is. Láttam, hogy vágyakozik valami után, de nem tudom, hogy mi után, de talán a legfontosabb, amit észrevettem az a gyengédség volt.
Másik kezével a tarkómnál beletúrt a hajamba és nyomott egy puszit az arcomra. Természetesen a vakuk végig villogtak, ami egyikünket sem zavart, hiszen mi tudjuk mi az igazság, ők meg kreáljanak maguknak belőle valami sztorit.
- Köszönöm. - döntötte homlokát az enyémnek, én meg mosolyogva vesztem el mogyoróbarna szemeiben. Tekintetével a lelkembe látott és tudtam, hogy mire gondol. Sajnos a színpadra kellett menniük átvenni a díjat, így véget vetettünk a meghitt pillanatnak.
- És te is belé. - karolt át El, mire felé kaptam a fejem. Arcán hatalmas mosoly volt és bólintott egy aprót. Dani és Tess is igen beszélgettek valamiről és csak sejtem, hogy Tessékől volt szó, mert fülig vörösödött majd elnevette magát.
- El. - fordultam a lány felé, aki kíváncsi pillantással jutalmazott. - Nem tudom mit érzek. - mondtam ki az igazat, ő meg elmosolyodott. Fáradtan sóhajtottam egyet, mert meguntam, hogy azon gondolkodjak, hogy éppen mi kavarog bennem. Két éve mást sem csinálok, mint mindig a legjobb formám mutatom vagyis próbálom, de belefáradtam. Zayn is azt hiszi rólam, hogy visszahúzódó, de egyben vidám lány vagyok. Na... ez nem igaz!
- Sophie, most vagy abban, az úgy mond stádiumban, hogy nem tudod eldönteni mit is érzel. Viszont látszik rajtad. - ültünk vissza a helyünkre, majd Eleanor felém fordulva folytatta. - amikor Zaynre nézel vagy ő rád, egyszerűen csillog a szemed és mosolyogsz. Szerintem ez annak a jele, hogy szereted. Csak egy kérdésem lenne, amire biztos tudsz válaszolni. - bólintottam, mire szólásra nyitotta a száját, de a fiúk épp visszaértek és lerohantak minket. Zayn is fel volt pörögve és ennek hatására felemelt és pördült velem egyet.
- Zayn. - nevettem. - Tegyél le! - nevettem még mindig, mire végre a lábam a talajhoz ért. - Idióta vagy. - nyomtam egy puszit az arcára, mire ő közelebb vont magához és kaptam egy szájra puszit. Hirtelen jött, így nagyon meglepődtem rajta és ahogy láttam Zayn is rájött mit csinált és szemeiben megbánás tükröződött. Megráztam a fejem és viszonoztam a pusziját. Ebből bajom nem lehet, hiszen nem volt rendes csók...
- Köszönöm. - suttogta majd megölelt. Ma a kapcsolatunk rohamosan javult és ez Zaynnek köszönhető, aki nem volt se erőszakos, se akaratos. Hagyta, hogy minden az én tempóm szerint menjen és ez tetszett.
- Sophie. - rántott ki Tessa, Danielle és Eleanor Zayn kezei közül. Mind a hárman csillogó és kíváncsi szemekkel néztek rám, mire elmosolyodtam.
- Nincs köztünk semmi, csak egy... na jó kettő szájra puszi volt! - magyaráztam és közben mutogattam. Nem tudom kik nézhettek komplett idiótának, de most nem is érdekel. Ez csak 2 puszi volt...
- Persze. - vigyorgott Dani. - Mi meg vakok vagyunk, nem? - hirtelen megölelt és mivel alig fogtam fel a hirtelenséget, épp hogy csak reagáltam rá és köré fontam karjaimat. - Kérlek ne hagyd magára Zaynt. - suttogta a fülembe, én pedig bólintottam. Nem tudom, hogy értette vagy mire gondolt, de amíg tehetem nem hagyom magára.
A csajokkal kilelkiztük magunkat, addig a fiúk interjút adtak majd Paul és két testőr vezetésével visszamentünk az autókhoz. Elbúcsúztam mindenkitől majd Zaynnel beültünk a kocsiba. Semelyikünk sem szólalt meg. Vagy a puszi miatt vagy nem tudom. Őszintén? Fogalmam sincs, hogy miben lehetek biztos. Nem tudom se azt, hogy mit is érzek valójában, se azt, hogy Zaynben milyen érzések kavarognak. Semmit!!!!! Utálok tudatlan lenni...
- Éhes vagy? - kérdezte mikor beértünk a nappaliba és levettem a magassarkúm, így újra visszanyertem eredeti magasságom, ami azt jelenti, hogy egy fejjel kisebb lettem Zaynnél. Válaszképp megráztam a fejem, majd levágódtam a kanapéra. Zayn is követte a példámat és mellém ült.
- Gratulálok a díjhoz. - próbáltam oldani a köztünk lévő feszültséget és látszólag sikerült is, mert elmosolyodott és felém fordította fejét. Szemei csillogtak és annyi gyengédséget, lágyságot sugároztak, amit még korábban sosem tapasztaltam. Elvesztem tekintetében és arra lettem figyelmes, hogy közelebb ült. Egyik kezét a derekamra csúsztatta majd egy hirtelen mozdulattal elfektetett és fölém hajolt.
- Köszönöm. - kaptam újra egy puszit, majd az arcomra is egyet, aztán elindult lefelé. Végig az állkapcsom vonalánál, a fülem alatti részen, a nyakamon át egészen a kulcs csontomnál lévő gödröcskéig. Testem beleremegett mozdulataiba és egy sóhajtással adtam tudtára, hogy tetszik, amit csinál. - Már alig látszik. - célzott a 3 nappal ezelőtt készített 'bélyegére' és nyelvével körberajzolta azt. Közben egyik keze felfedező útra indult és végigsimított combomon, majd a szoknya alá vezette.
- Zayn! - állítottam le, mikor intimebb területre tévedt a kacsója. Adtam egy puszit neki majd felültem és elindultam az emeletre. A lépcsőről még visszafordultam egyszer és láttam, ahogy vigyorogva megrázta a fejét. Elmosolyodtam majd mielőtt kiszúrhatott volna, felszaladtam az felső szintre. Megkerestem Zayn szobáját, majd kutatni kezdtem a cuccaim után, amit a lányok a délután folyamán eltüntettek. Körülnéztem de a táskám sehol sem láttam, sőt a délutáni ruháimat sem.
- Mit keresel? - csukta be Zayn a szobája ajtaját, mire felé fordultam és elmosolyodtam.
- A délután a lányok elrakták a táskám meg a ruháim és nincs meg... - ismertettem vele a helyzetet, mire ő a szekrénye elé lépett és kihúzott onnan egy szürke pólót.
- Tessék, vedd fel ezt. - adta a kezembe az előbb kiválasztott anyagot. - A táskád meg majd megkeressük holnap. - kaptam egy puszit, majd rámutatott a szobájából induló másik ajtóra, jelezve, hogy ott átöltözhetek. Besurrantam az ajtón majd a biztonság kedvéért be is zártam. A zuhanyzást is letudtam 10 perc alatt, ami nálam rekordnak számít, majd magamra kaptam Zayn pólóját, ami a combközépig ért és elvesztem benne. Így öltözködés közben rájöttem arra, hogy valójában nagyon megkedveltem Zaynt. Kis idő múlva talán több is lehet ebből az egészből, kitudja?
- Kész vagyok. - léptem ki az ajtón és rámosolyogtam az ágyon heverésző Zaynre, aki egy alsónadrágban volt és így tökéletes rálátásom volt izmos, kidolgozott hasára. Szemeivel tetőtől talpig feltérképezett majd egy pimasz mosolyra húzódott szája. Elpirulva kaptam el a tekintetem majd megindultam az ajtó felé, hogy átmenjek a másik szobába. Lenyomtam a kilincset, de abban a pillanatban, hogy kinyitottam az ajtót, egy erős kéz csukta vissza és fordított magával szembe.
- Hova mész? - kérdezte a 'támadóm', miközben egyik keze a derekamra fonódott.
- A másik szobába. - feleltem magától értetődően, mire ő megrázta a fejét. Összeráncolt szemöldökkel vártam a magyarázatát az előbbi mozdulatra, amit meg is kaptam.
- Miért mennél másik szobába? Itt alszol velem. - pár másodperc múlva pedig már a karjaiban tartott és az ágy felé igyekezett. Óvatosan lehelyezett a párnák közé, majd lefeküdt mellém. Egy ideig nem szólt semmit, sőt meg sem mozdult. Végig engem bámult, ami egy idő után zavaró volt, így felé fordítottam a fejem.
- Mi az? - eresztettem meg egy halvány mosolyt, mire fölém nehezedett és igéző tekintetét az enyémbe fúrta. Semmit nem szólt csak figyelt. Nem bírtam állni a tekintetét, így elfordítottam a fejem, de ez az állapot nem tartott sokáig, mert megfogta az állam és fejem visszahelyezte előbbi helyzetébe. Másodpercek sem teltek el, de én alig bírtam felfogni mi történt. Zayn feje egyre csak közelített az enyém felé, majd ajkaink összeértek. Nyelvével végigsimított alsó ajkamon bejutást kérve, amit meg is adtam neki. Nyelveink heves csatát vívtak egymással, majd levegő hiányában elváltunk egymástól. Bennem szétáradt a melegség és két év után végre boldognak éreztem magam.
- Sophie. - suttogta a nevem, én meg elpirulva néztem szemeibe. Nyomott még egy puszit a számra majd ledőlt mellém és összekulcsolta kezeinket. - Köszönöm, hogy én lehettem az első. - lágy csókot lehelt kézfejemre, majd magunkra húzta a takarót és magához húzott. Fejem mellkasának döntöttem és mélyen beszívtam illatát. Fogalmam sem volt, hogy mit is érzek, de tetszett ez az érzés.
- Jó éjszakát. - puszilt bele a hajamba, mire elmosolyodtam.
- Jó éjt. - válaszoltam majd lehunytam a szemem. Igazából még gondolkodni szerettem volna, de annyira fáradt voltam, hogy az álommanók hamar eljöttek értem, miközben Zayn egyenletes szuszogását hallgattam.


Köszönöm szépen a komikat és a plusz egy feliratkozót, így 4 feliratkozóm van már. :)) !! ♥ Imádlak titeket! :* A következő részt 4 komi után hozom! :)
Zsó, xx. :)♥


4 megjegyzés:

  1. Te ez egyre jobb és jobb :D Remélem minél hamarabb hozod a következőt :) És azt is hogy nem hagysz minket cserben a történet további részeiben sem :D

    VálaszTörlés
  2. IGEEEEEEN:3 az egész rész alatt itt vigyorogtam mint egy tejbe tök olvasás közben:D annyira aranyosak már, hogy az valami hihetetlen:D nagyon jól le lett írva az egész szépen fokozatosan:D csak gratulálni tudok megintcsak:) várom a kövit!♥

    VálaszTörlés
  3. ÉLJEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Imádlak!!!!!!!!!!!!!Szuper lett!!!!!!!!!!!!Imádom!!! A kövcsit!!!!!!!!
    <3 <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  4. imásom*-*♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Zayn és Sophie.♥♥ végre megvolt az első csókuk.;)
    remélem hamarosan össze is jönnek..nagyon siess a kövivel.:D♥♥

    VálaszTörlés