2013. április 1., hétfő

Prológus. :)

Manók! :) Meghoztam a bevezetőt a történetemhez, remélem elnyeri tetszéseteket. :) Ha valami nem tetszik, esetleg ötleted van arra, hogy mit csináljak, min javítsak, írj komit. Nem fogom leharapni a fejed, inkább tanulok belőle. :)
A történethez még annyit, hogy legtöbbször Sophie szemszögéből lesznek leírva a dolgok, ahogy a prológus is. :)
Jó olvasást. xx, Zsófi. :) ♥


Az életem romokban volt, úgy éreztem. Hiszen elvesztettem azt a személyt, aki az életemben nagyon fontos szerepet töltött be. Az édesanyám két éve hagyott itt bennünket. Vesztét a rák okozta. Sajnos az orvosok későn fedezték fel szervezetében a nem kívánatos daganatot és már nem lehetett mit tenni. Azóta a nap óta teljesen elveszettnek éreztem maga. Természetesen legjobb barátnőm, Tess mindig mellettem állt, de az időt ő sem tudta visszaforgatni. Két év alatt sikerült eljutnom addig, hogy mosolyogjak és a külvilág felé azt mutassam minden rendben. De ez csak látszat, hiszen anyukám nagyon közel állt hozzám és rettentően hiányzik. Próbálok erősödni és kis tempóban, de valamennyire sikerül, hiszen itt van az érettségi előttem és azt nem ronthatom el, ha szeretném, hogy felvegyenek az egyetemre....

Remélem valamennyire felkeltette az érdeklődéseteket. :) Az első rész hamarosan érkezik!

2 megjegyzés:

  1. nagyon várom az első fejezetet :)
    ezt is olvasni fogom ;)
    siess.! :D

    VálaszTörlés
  2. Zsófim! :D
    Már nagyon várom az első részt, kíváncsi vagyok. A kép, amit a régi blogodra kiraktál a link alá, kicsit megzavart, de csak annál jobban várom a blogodat. Csak annyit tudok mondani, hogy hajrá, kitartás és csuklóvédő, ha netán annyit írnál, hogy szinte leszakad a kezed. ;)
    Enikő:)

    VálaszTörlés