2013. április 11., csütörtök

FIGYELEM!!!!


Sziasztok! 

Még nem résszel jelentkezem, ugyan is ti, olvasók elintéztétek, hogy lelkileg padlóra kerüljek...(tisztelet a kivételnek, mert van!!!)
Nagyon sajnálom, hogy ez a blog más, mint a másik. De értsétek meg, hogy ez közelebb áll hozzám, mint az!! Attól. hogy írjátok, hogy mennyire máshogy írok és mennyire arrogáns és agresszív Zayn, még nem fogok változtatni. De az, hogy a másikat elolvassátok, ezen meg látjátok, hogy új rész van és amikor meg merem kérdezni, hogy olvastad-e az új részt, közlöd, hogy láttam, hogy van, de nem olvastam. Konkrétan a földhöz vágtok ezzel.!!! Ha nem tetszik a blog, akkor van az, hogy nyíltan megmondod és nem csesztetsz, hogy lehetne olyan, mint a Crazy Life With Love.... Talán még akadnak páran akik olvassák ezt is, de ha elrontjátok a kedvem nem tudok minőségi részt hozni és emiatt más nem fogja élvezni.!! Ha nem tetszik valami, reklamálni a gyártóknál, de én nem vagyok boxzsák, hogy rajtam töltsétek ki dühötöket vagy fejezzétek ki nem tetszésetek!
Mindig voltak olyanok, akiknek nem tetszett, amit csináltam/csinálok, DE nem tudok mindenkinek a kedvére tenni értsétek meg! Akinek tetszik olvassa, akinek nem az meg tartsa meg magának a bunkó és kegyetlen beszólásait, mert ezzel engem tipor a földbe...

Azok, akik viszont szeretik és olvassák a blogom NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM! ♥ A következő rész hamarosan érkezik és remélem, hogy tetszeni fog. ! :**

Az utálkozóknak üzenem, hogy ha az a céljuk, hogy összetörjenek szólok, hogy nem fog menni... Nem vagyok sem puhány, sem nyámnyila. Van elég nagy szám, megtudom védeni magam, de azért van egy bizonyos határ, amit minden gerinces ember tud és nem lép át, szóval kérlek titeket, hogy a vélemény nyilvánítással okosan, mert amilyen stílusban érkezik, olyanban megy vissza. !;)

Akik pedig várják a következő részt és szeretik amit és ahogyan írok, azoknak pedig.... :

Remélem megértitek, hogy én is emberből vagyok... 
Zsó. xx. :)



3 megjegyzés:

  1. Én egy szóval tudnám jellemezni mind a két blogot:IMÁDOM!Nem érdekel,hogy mit mondanak mások a blogodról!Én imádom ahogy irsz és ezen senki vagy semmi nem tud változtatni! :)

    VálaszTörlés
  2. nekem speciál jobban bejön ez, mint a Crazy Life with Love. Persze azt is imádtam, szó sincs róla, de ez izgalmasabb. Zaayn :$ gyorsan hozd a következőt! ( Utálkozóknak meg annyi: Legyetek csak féltékenyek. Ti úgysem tudnátok ilyen jó blogot összehozni! puszi x )

    VálaszTörlés
  3. ne foglalkozz azokkal akiknek nem tetszik..én imádom mindkettőt.*-*♥
    szerintem nagyon jól írsz és attól, hogy ez a blogod másmilyen ugyanolyan jó mint a Crazy Life With Love.:) Nekem egyébként nagyon tetszik Zayn karaktere..amúgy is ő a kedvencem a bandából szóval nem volt nehéz elérni, hogy olvassam ;)♥ de nagyon imádom és remélem, hogy az utálkozók miatt nem fogod abbahagyni...azt is nagyon sajnálom, hogy a másik blogodnak nemsokára vége lesz de szerencsére itt van ez ami lehet, hogy teljesen más mint az előző de szerintem jobb is, hogy nem ugyanolyat írsz..;) akik meg szidják azok csak féltékenyek, hogy ők nem tudnak így írni mint te.:* siess a kövi résszel mert nagyon izgulok, hogy mik fognak történni.;)♥♥♥ én mindig olvasni fogom...:*♥♥

    VálaszTörlés